Verzenden & retourneren

Verzending
Uw bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd bij besteding vanaf € 150,-. Daaronder betaalt u slechts € 6,95 verzendkosten. 


Retourneren
Wij hanteren een 100% tevredenheidsgarantie. Dus bent u toch niet helemaal tevreden, dan kunt u uw aankoop retourneren, zonder opgaaf van reden, binnen 14 werkdagen na ontvangst. 


Volg hiervoor de volgende procedure:


1) Neem binnen 14 dagen na ontvangst  via onderstaand emailadres contact op met onze klantenservice:
 
Retour zendingen dient u aan te melden via klantenservice@alarmmarkt.nl vermeld hierbij:

- uw naam
- Adresgegevens
- Factuurnummer en ordernummer
- uw bankrekeningnummer inclusief de tenaamstelling

2) Na bevestiging van onze klantenservice stuurt u uw bestelling binnen 14 dagen naar ons terug. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de koper. Het retouradres vindt u op de pagina 'Over ons'. U dient tevens een kopie van uw factuur mee te sturen en daarop uw bankrekeningnummer te vermelden waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

3) Zodra wij uw bestelling in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u binnen enkele werkdagen een bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag inclusief verzendkosten door u gemaakt bij de aankoop, zo spoedig mogelijk terugstorten, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen.
 
4) U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@alarmmarkt.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."
 
Klachten
 
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@alarmmarkt.nl  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.